sobota 5. října 2013

Look Like Harry (prologue)




"Zasloužíš si někoho lepšího než jsem já. Nemůžu…Nedokážu se změnit. Nikdy jsem nechtěl.
Můžu se zamilovat, ale nikdy to nebude nic vážnějšího. Jsem kluk, který ti řekne, že tě miluje, ale za pár hodin budu s nějakou tančit v klubu. Nemám limity. Jsem jen člověk. Ten, který s tebou nechce být, protože všem jen ubližuje…Věř mi, Ty mě nechceš…"


Megan se dívala na monitor svého notebooku s neurčitým výrazem ve tváři. Nevěděla, jestli je tento vzkaz určený ji. Ale komu jinému? Harry s ní chodil 3 měsíce. Dnes vstala s tím, že spolu stráví další den, ale když si přečetla tento status psaný před několika minutami…Nebyla si jistá…Ničím. Megan, která už dávno byla na balkóně, daleko od notebooku si kousala nehet na malíčku s tím, že se tím uklidní. Sledovala budovy a dění na rušné ulici v New Yorku. Byla tam kvůli němu. Jen kvůli němu. Zatímco on někde vyspával z kocoviny, ona byla vzhůru a přemýšlela, co má dělat.

Nakonec byla rozhodnutá.

Odejde z hotelu. Z New Yorku. Vrátí se do Británie. Nechá Harryho o samotě. Ona i on to potřebují. S těžkým srdcem balila do kufru ty nejdůležitější věci, které si do NY sbalila. S kufrem a batohem na zádech se tajně odplížila z hotelu. Musela zadním vchodem, protože i přesto, že s kudrnatým zpěvákem byla sotva tři měsíce, lidé jí poznávali. Chtěla v klidu odejít. Bez skandálu. Jako člověk s bolavým srdcem.

Zatímco na letišti čekala ve frontě, vytáhla si BlackBerry a napsala jednoduchou zprávu, která všechno vysvětlila. Věděla, že Harry není ranní ptáče, hlavně co se týká volna. Doufala, že nebude reagovat přehnaně na její zprávu. Potřebovala si odpočinout.
Potřebovala nabrat dech.
Její život potřeboval nabrat nový směr.

 -> Megan


Žádné komentáře:

Okomentovat