sobota 7. června 2014

#SOON aka Jenni writing







Už se to blíží. Přesně s létem, které se neúprosně blíží přicházím i já. Sice trochu zmatená, trošku unavená a možná i agresivnější. Tenhle "rok" stál zatím za starou bačkoru. A není to tím, že se z mé osoby stává workoholik s nekonečným problémem jménem čas.

Jelikož netuším, jak jsem mohla projít prvákem jsem si nakonec řekla, že na blogování a hlavně psaní nezapomenu. Tedy, nezavrhnu. už tak si špatně zvykám na nový program, který mi nahrazuje Word a k tomu vlastně i sebe nenávist na samotnou češtinu. To je, když anglicky umíš líp (y)
Takže zatímco jsem se utápěla v zoufalství rodného jazyka a nekonečně dobrých knih jsem dala dohromady pár návrhů. Vlastně jsem udělala víc než to. Konečně začnu psát to, co mě vždy bavilo. Jelikož tento blog navštěvuje (nebo spíš nenavštěvuje) málo lidí, řekla jsem si, že pro jednou začnu od znova. Po maličkých krůčcích se budu vypracovávat.

btw. Tuhle epizodu absolutně miluju! Navíc takhle nějak se doopravdy chovám ;)

Takhle to začíná:


Pokračuje: 


A většinou končí: 


Naštěstí to zachrání víkend...nebo ne?


Takže...
Soon?


Žádné komentáře:

Okomentovat